Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
-
Σκοτώθηκαν στο Δρόμο
1.300.000
νεκροί κάθε χρόνο στους δρόμους του κόσμου.
Τροχαίες
συγκρούσεις: 1η αιτία θανάτου για τους νέους 5 έως 29 ετών
665 νεκροί
και πολλοί περισσότεροι βαριά τραυματίες στη χώρα μας μόνο το 2024
Ελλάδα: επί
δεκαετίες μία από τις χώρες με τον μεγαλύτερο αριθμό θυμάτων στην Ευρώπη
–
Αγνοήθηκαν από την Κοινωνία
Ένα διαρκές
έγκλημα για το οποίο δεν μιλάει κανείς
Μια αποδεκτή
«κανονικότητα»: Κάθε οικογένεια να έχει
(τουλάχιστον) ένα θύμα τροχαίου
Μια κοινωνία
που βαυκαλίζεται: φταίει η κακιά ώρα, άτυχα τα θύματα, το ήθελε ο θεός…
Κανείς δεν
έχει ευθύνη για το τέλειο έγκλημα
–
Ποδοπατήθηκαν από την Δικαιοσύνη
Τέσσερα
χρόνια για το πρωτόδικο, οκτώ χρόνια για το Εφετείο
Πλημμελήματα
και ποινές με αναστολή ή εξαγορά ακόμα κι όταν υπάρχει αυστηρότερη νομοθεσία
Αναιμικές ή
και ανύπαρκτες αποζημιώσεις στα θύματα προς όφελος των ασφαλιστικών
Προσβολή των
νεκρών και δεύτερο μαρτύριο των οικογενειών τους
Θα πορευτούμε στο δρόμο τους
από το Χίλτον (συγκέντρωση
στις 12.00) ως τη Ομόνοια
Συγκέντρωση: 12.00 μπροστά στο Χίλτον. Εκεί που έχασε τη ζωή του ο Γιάννης Παπαγεωργίου 24 ετών, οδηγός μοτό - 13/2/2025. Επόμενη στάση: Β. Σοφίας & Ριζάρη εκεί που έχασε τη ζωή του ο Τάκης Μπολοβής 33 ετών, οδηγός μοτό -13/2/2016. Επόμενη στάση: Β. Σοφίας - Βουλή εκεί που σκότωσαν τον Ιάσονα Λαλαούνη 23 ετών, οδηγό μοτό - 12/3/2021. Επόμενη στάση: Σταδίου & Πεσμαζόγλου εκεί που σκότωσαν το Κώστα Κουβίδη, 30 ετών, επιβάτη ΙΧ- 26/4/2007. Εκεί που τραυμάτισαν θανάσιμα και εγκατέλειψαν την πεζή Μαίρη Χριστοπούλου- 3 /11/2023. Επόμενη στάση: Πανεπιστημίου & Πατησίων εκεί που το ξημέρωμα της 24/1/2024 σκοτώθηκαν δύο μοτοσικλετιστές. Επόμενη στάση: 3ης Σεπτεμβρίου & Σατωβριάνδου στον πεζόδρομο εκεί που στις 21/11/2024 τραυματίστηκε θανάσιμα και εγκαταλείφθηκε πεζός από οδηγό ΙΧ.
ΘΥΜΗΣΟΥ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ - ΔΡΑΣΕ
H διαδρομή της πορείας επισημαίνει πως οι
τροχαίες συγκρούσεις γίνονται όλο και περισσότερο στις
κατοικημένες περιοχές, την ανάγκη: πρόληψης, της θέσπισης του ορίου 30,
του Μηδενικού Αλκοόλ και την απαίτηση για ασφαλείς/αποτρεπτικές υποδομές. Για
πόλεις για τους ανθρώπους με περιορισμό
της μηχανοκίνησης. Για ασφαλές περπάτημα, ποδηλασία και Δημόσιες
Συγκοινωνίες.

0 Σχόλια
ΣΧΟΛΙΑ